Dagbok
Onsdag 19.5 Erik har hört av sig, han mår utmärkt. Lugnet har lagt sig i vår våning.
Vi började dagen med en cykeltur till Multi Tech, vid universitet. Där fick jag lära mig hur jag skulle fixa Windows i lap-topens nya minne.
Jag installerade också Comhems mobila bredband.
Vi gick med Olles dagis till CIRKUS-SKOJ. Dit kom också Loa, Vide och Per.
Loa och jag gick hem och lekte på balkongen, sen kom Olle och Christer.
Marianne sprang Vårruset, 5 km mitt i stan. Jag sprang 5 km i Karlslundskogen.