onsdag 2 juni 2010

Dagbok

Onsdag 2.6
Jag vaknade hos Evabritt och Hans i Höör. Vi promenerade med hundarna Koko och Oxy på morgonen och intog sedan frukost i solen på deras uteplats. Solen kändes underbar efter fem dar, mer eller mindre i regn. Men vi såg mycket vackert på vår tur: Höör - Åhus - Baskemölla -Ystad - Bentarp och åter till Höör.
Bilder från cykelturen. Texten till bilderna kommer senare.
Idag har jag åkt tåg hem till Örebro, Marinne mötte mig på stationen.
Magnolierna blommade hos Hans o Evabritt.