fredag 11 juni 2010

Dagbok

Fredag 12.6
I morgon ska vi fira pappa Johns 100-årsdag. Sorgligt nog dog han redan 1970.
I morgon ska vi fira hans minne. Idag har vi förberett oss. Vi började dagen med att städa. Sedan cyklade jag till systemet och köpte en balja rödvin. Marianne har plockat blommor och jag joggade under tiden 5 km.
Jo jag hann med att titta på båda målen i invigningsmatchen i VM, Sydafrika - Mexico.