måndag 9 juli 2012

Dagbok

Måndag 9.7
Under de tidiga morgontimmarna uppdaterade jag till  Windows 7. Gubben måste ju hänga med i svängarna.
Marianne tränade rephoppning, det klar inte gubben. Jag drog iväg till kolonilotten, två veckors vanvård under vår fjällvandring, gav ogräset ett stort övertag. Men efter dagens kamp mot ogräs har jag utjämnat ställningarna. Jo, vi hann med en kopp kaffe också. Idag var sommarens hittills varmaste dag, om än något kvav.