- Grabbfrukost
- Gymnastik. Linn vikarierade och det var ju trevligt att träffas igen. Hon har en yogainspirerad gymnastik. Nu förstår vi skillnaden mellan att vara smidig och vältränad.
- Jag köpte nya löparskor på XXL, i klass 75+ måste man vara utrustad.
- Jag hoppar över fotbollen ÖSK mot Djurgården, det regnar.
