måndag 9 juni 2014

Dagbok

Måndag





  • Jag joggade 10 km.
  • Vi åt sillunch i Längbro församlingshem?
  • Vi hämtade Olle och Evelina i Adolfsberg.
  • Marianne hämtade Sam, Loa och Vide i Lanna.
  • Jag for till Kyrkans hus och hämtade Tore Josefsson.
  • Vi for till Viby på högmässa och invigning av Viby Gamla Prästgård, en bragd vad gäller byggnadsvård.
  • Tore och jag träffade många vänner från tiden i Viby
  • Vi fortsatte färden till Lanna där vi hämtade Marianne, Olle och Evelina.