måndag 26 april 2010

Dagbok

Måndag 26.4
Vi cyklade in till Swedbank för att få e-legitimation. Ack nej, det får man söka via eget arbete vid PC´n där hemma.
Klockan ett kom en trevlig fastighetsmäklare för att värdera vår bostrad. Hon tyckte den var fantastiskt trevlig och hon hade inte sett någon liknande i Solhaga. Under eftermiddagaen och kvällen städade jag boden vid den gamla kolonilotten. Jag  grävde också upp diverse plantor som jag ville ha med mig till kolonilotten vid Karlslund. Mycket jordbruksarbete återstår.