Vi for till Hallsberg med gungstolen och den tapetserare som Doris G rekommenderade. Sedan for vi till Doris och beställde samma tyg som i soffan. Gungstolen beräknas klar omkring 10.5. Vi for till Atleverken med sopor från boden vid den gamla kolonilotten.
Kl. 14 hämtade vi Vide och Loa på dagis. Per kom efter, mamma Anna år i Amerikat. kvart i sju for de hem till Lanna.
Foto:
- Mellanmål på balkongen.
- Loa tränar dataspel.
- Per och Vide vilar sig från leken.