fredag 30 april 2010

Dagbok

Fredag 30.4
Valborgsmässoafton. Om en stund kommer Irene o Carl-Ivar Björlund, vi ska äta, umgås, titta på brasan i Karlslund mm. Trevlig Valborg önskar vi Er alla!
Idag på morgonen for vi till Per i Lanna. Han for till jobbet och vi passade Vide och Loa. Marianne var duktig i köket. Jag och Loa jobbade i trädgården och eldade kvistar. Jag luktade pyton på hemvägen.
1. Först lekte vi inne.
2. Sedan hämtade Loa posten.
3. Fy för tungt jordbruksarbete!