lördag 1 maj 2010

Dagbok

Lördag 1.5
Den första maj, men ingen demonstration idag för min del. Huvudet var vin-tungt på morgonen efter valborgsfirandet. Men efter ett par timmars trädgårdsarbete på kolonilotten fungerade knoppen utmärkt igen. Nu är det dags att ta fram fröpåsarna.
Christer och barnen Rydén var här och åt köttbullar. Marianne berättade för Evelina om vår vandring Joutunheimen år 1993.  Jag tittade på fotografierna, då hade jag minsann inte grått hår.
Senare under eftermiddagen joggade jag  5 km.