Söndag 16.5
Jag var i Längbro kyrka och firade gudstjänst. Idag var det konfirmation med Hans och hockeykonfirmanderna.
Jag joggade 5 km, sedan var det dags för lunch. Marianne hade fixat en god lunch som vi avnjöt under lugna pensionärsformer.
Sen tog jag en liten slummer. Marianne gick till vävlokalen.
Det som oroar oss är att Erik igår meddelade att han hade drabbats av magsjuka. Vi hoppas innerligt att det är bättre idag.