Måndag 17.5
Jag tillbringade ett par timmar i Annas och Christers trädgård, detr handlade om kampen mot kirskålen i häcken. Segern är utom räckhåll, men bättre blev det.
Sedan cyklade jag till USÖ och lämnade blodprov, det gäller den årliga mätningen av PSA.
Klocka 14 vandrade vi iväg med Lin mot Karlslund, där vi hade våra övningar i funktionell gymnastik. Där slog jag ihjäl årets första blodsugare, det lär bli fler myggor under året.
Därefter var det kaffe och avkoppling på balkongen.