måndag 3 maj 2010

Dagbok

Måndag 3.5
Först cyklade jag till den gamla kolonilotten. Där hade boddörren ramlat ut, när jag var där sist. Nu spikade jag ihop den. Sedan for jag till landet i Karlslund och vattnade fröerna där. Vatteposterna för bevattning var inte påkopplade, jag och turkarna fick bära vatten till våra kolonilotter. Till sist täckte jag med den duk som jag hade.
Under eftermiddagen var vi på Lin´s gymnastik.
 Marianne gick till Ryéns och hämtade Olles önskelista. Han fyller fem år i morgon. I kväll ska jag ägna mig åt Grundstens bok Äventyrets stigar.
Erik åker till Kambodja och Vietnam under de tre sista veckorna på luffen.