söndag 2 maj 2010

Dagbok

Söndag 2.5
I Längbro kyrka firade vi mässa med afrikansk musik och kyrkokören, närmare bestämt var musiken från Zimbabwe. Det var härliga rytmer.
Sedan tog jag fröpåsarna och cyklade till kolonilotten. De fröer som ramlat ur påsarna i min ficka, slängde jag av misstag bland de tänkta ängsblommorn. Det blir spännande med en äng med inslag av spenat och morötter.
jag hade gott om fröer över och då tog jag en cykeltur till Lanna och lämnade dem till Per. Det blev en tur på mer än 30 km. I natt sover jag nog gott.