Onsdag 5.5
Jag for till kolonilotten och vattnade. Jag lämnade böckerna på biblioteket, inga böter. Joel kom och åt lunch med oss på balkongen. Vi beställde rostbehanhandling och lackering av dropplisten på Mondeon. Var det klokt med tanke på kommande besiktning i december?
Vi fortsatte till BILTEMA, Marianne inhandlade cykelväskor mm. Sedan for vi till Plantagen och där köpte vi två hallonplantor som vi planterade på kolonilotten.
Sen eftermiddag tog vi en lång promenad utefter Svartån. Se bilder.