torsdag 6 maj 2010

Dagbok

Torsdag 6.5
Klockan tio var vi på gymnastik med Lin. Hon kör verkligen hårt med oss, gymnastiken kräver en långstunds slummer under dagen.  Marianne gick till vävstolen. Jag tvättade fönster och städade. Marianne grinade förskräckligt illa när hon åt min välkryddade köttfärssås. Jag tillbringade någon timma på biblioteket, jag läste PC för alla. Oj vad tjock den är!  Jag läser en bok om släktforskning, jag undrar hur det går med den cirkel som jag har anmält mig till?