fredag 7 maj 2010

Dagbok

Fredag 7.5
Jag gick till kolonilotten och vattnade. Kallt och blåsigt, undrar just om det kan gro några frö? Därefter fortsattem jag till församlingshemmet och deltog i Grabbfika. När jag kom hem hade tapetseraren varit här och lämnat dynorna till min gungstol. Den blev jättefin!
Sen joggade jag 10 km i Karlslund, nytt längdrekord för i år. Jag läste ut boken Börja släktforska. Mycket bra och överskådlig. Jag tog en cykeltur till Stadium Outlet på Aspholmen, men jag köpte inte något.
I kväll skall jag köra Per med familj till stationen. De ska åka till Östersund på barndop, Anna´s syster Sara o maken Anders inbjuder.