lördag 15 maj 2010

Dagbok




Lördag 15.5
Jag cyklade till Lanna. Där träffade jag Lennart, Loa, Anders, Otto , Per och Vide som redan placerat sig i bilen. Lennart gjorde reklam för sin mustasch och han deltog med den i ICA´s tävling i projektet insamling till prostataforskning. Gott ändamål, det vet väl jag som en gång har drabbats.
Damerna i Lanna hade försvunnit till IKEA.
När jag kom hem vilade jag en stund på balkongen. Sedan tog jag en promenad i sandaler och vädrade mina vita armar och ben. Marianne är på stan med Evelina och det tar ju hela dagen. Själv ska jag titta på TV, fotboll.