fredag 14 maj 2010

Dagbok

Fredag 14.5
Jag motionerade 5 km i Karlslundspåret. Under förmiddagen vräkte regnet ner, det gillade grabben i fågelbadet. Jag tog hem programmet GIMP och lånade ett par tidskrifter på biblioteket.

Klockan 16 hämtade vi barnen Rydén, föräldrarna hade några timmars träff med en mäklare. De köpte hus i Adolfsberg och kom överens om villkoren för försäljning av Lärkvägen 1. Jag for med Joel och hämtade ut hans dator på Multi Tech, de hade satt in en ny hårddisk.
Vid åttatiden efter samtalen med mäklaren kom Anna o Christer hit. Nu hoppas vi på att de ska trivas i sitt nya hus.