Vi cyklade in till stan och där handlade vi, bl.a papperslakan till cykelturen i Skåne.
Vi åt lunch i Stadsträdgårdens uteservering. När vi kom hem, klippte Marianne ned väven i vävstolen.
Jag sprang 5 km i Karlslundskogen. Sedan chattade vi med Erik. Han var lite förkyld och han ville att vi tar med en jacka när vi möter honom på Arlanda.
Nu förbereder vi oss inför kvällen. Ola, Liam och Linn kommer! Det ska bli jättetrevligt.
GLAD PINGST! Häggen blommar.