lördag 22 maj 2010

Dagbok

Lördag 22.5
Jag pratade med Erik i telefon, han vill ha en sommarjacka, när han kommer till Arlanda.
Marianne var iväg och köpte en sparkcykel till Liam. Fantastiskt hur bra han behärskande den! Vi lekte på lekplatsen, innan det var dags att åka till Per o Anna i Lanna.
Per grillade, jättegott! Liam o Vide sprang i vatten-spridaren. Vi andra fick roa oss bäst vi kunde.