söndag 23 maj 2010

Dagbok

Söndag 23.5
Pingstdagen. Huset har varit fullt av barn, Linn, Liam, Evelina och Olle. Anna o Christer städar inför flytten. Vi har lekt, så jag är matt. Just nu ska gänget åka till MacDolnads och köpa hamburgare.
Vi åkte sparkcykel till Karlslundsgård där det var trädgårdsdag. Vi kom för sent till en tur med häst och vagn. Det blev bara en glass.