Kallman
En gubbes sköna dagar
fredag 4 juni 2010
Dagbok
Torsdag 4.6
Den första riktiga sommardagen. Sol och varmt. Under förmiddagen joggad vi 5 km i Karlslund, sedan koloniarbete. Evelina kom efter halv två och sedan hämtade vi Olle. Efter glassen gick vi till Hagapoolen. Vi som är modiga badade.
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida