lördag 5 juni 2010

Dagbok


Fredag 5.6
Vi hade Evelina och Olle som nattgäster. Det blev mycket TV-tittande och spel på datorn under dagen.
Men vi hann med att någon timma bada i poolen, men lite kallt var det i vattnet. Skönt med varm dusch! Marinne gick till golfbanan och jag planterade lite växter. En skön kväll, den avslutades med sill och snaps på balkongen.