onsdag 9 juni 2010

Dagbok

Torsdag 9.6
Under förmiddagen lekte jag grönsaksodlaren. Sedan var vi på Vides och Loas avslutning på förskolan. Det var sång, teater och skådespel. Texterna hade barnen gjort själva. Vide var prinsessa i teatern, Loa lekte på som vanligt. Och han avslutade med en trumvirvel.
Och så fikade vi på filten.