Under förmiddagen lekte jag grönsaksodlaren. Sedan var vi på Vides och Loas avslutning på förskolan. Det var sång, teater och skådespel. Texterna hade barnen gjort själva. Vide var prinsessa i teatern, Loa lekte på som vanligt. Och han avslutade med en trumvirvel.
Och så fikade vi på filten.