- Jag skrev till Örebro kommun och klagade på det trasiga el-skåpet och belysningsstolpen som aldrig används. Bort med skrotet! Med bild på Liam vid skåpet.
- Ska det vara så?
- Jag petade ner frön på kolonilotten och hoppas på rödbetor och blommor till hösten.
- Jag körde Olle till frisören.
- Jag joggade 5 km.
- Nu tänker jag läsa och slappa resten av dagen.