tisdag 8 juni 2010

Dagbok

Tisdag 8.6
  1. Jag skrev till Örebro kommun och klagade på det trasiga el-skåpet  och belysningsstolpen som aldrig används. Bort med skrotet! Med bild på Liam vid skåpet.
  2. Ska det vara så?
  3. Jag petade ner frön på kolonilotten och hoppas på rödbetor och blommor till hösten.
  4. Jag körde Olle till frisören.
  5. Jag joggade 5 km.
  6. Nu tänker jag läsa och slappa resten av dagen.