Dagbok
Måndag 14.6
Hans for med tåget till Höör kl 10.08 och jag vinkade av honom. Jag joggade 5 km. Efter lunch for jag till kolonilotten, luggade ogräs, och jag samlade en del gamla bräder och for till återvinningscentralen.
Sedan slappade jag och såg lite fotboll på TV.
Enn tragisk händelse råkade jag få ögonen på, när jag var ute på nätet. Jag slog på Karldorff, med tanke på vår kusin Astrid. Då läste jag att Lennart, hennes man, hade begravts den 27 maj. Jag har ringt till Astrid i Ludvika, men jag fick inte något svar.