tisdag 15 juni 2010

Dagbok

Tisdag 15.6
Jag tog en morgonpromenad till lotten och plockade sallad, dill o gräslök. Under förmiddagen joggade jag 10 km i Karlslundspåret.  Efter lunch for vi till Per, Vide o Loa. vi spelade fia, krocket och hoppade. Sen lite fotbollstittande. Men det var sövande, vi vill se fler mål.