fredag 2 juli 2010

Dagbok

Fredag 2.7
Jag  var hemma hos Olle under ett par morgontimmar. Sedan jobbade jag med kolonilotten till lunch och därefter följde jag Olle till Karlslunds fotbollsträning. Jag for till Elgiganten och köpte ett nytt objektiv till Nikkonkameran. Det är ett 55-200 mm´s objektiv med reduktion av skakningar, om man så vill. Jag tänkte föreviga Olle på träning, men det handlade mest om vattenkrig.  Det är troligen årets varmaste dag. Det ska bli trevligt med nya möjligheter att ta bilder.
Jag kollade kvarrtsfinalen Hollan-Brasilien och kanske att jag springer en runda mot kvällen.