torsdag 1 juli 2010

Dagbok



Torsdag 1.7
Jag vattnade kolonilotten. Potatisen blommade vackert.
Sedan for jag till El-gigantent. Jag frågade på objektiv tll Nikkon. Jag beställdeett Kit från Nikon med ett objektiv 55-200 mm. Eventuellt kommer det i morgon.Vi hämtade Anna o Olle och for till det läger som Joel, Evelina och Christer är på. Joel o Evelina badade. Vi åt köttbullar och potatis. Vi vandrade en sväng innan jag for hem, Marianne stannade på lägerbål.