lördag 3 juli 2010

Dagbok

Lördag 3.7
Jag vaknade kl fem på morgonen, drack mitt kaffe, läste NA o DN, gjorde om hemsidan, och lade in Lennarts bilder från Zakopane.
Vid åttatiden for jag till kolonilotten, vattnade och rensade. Vid lunch kom Margareta på väg till Karlstad.
Under eftermiddagen slappade jag, jag såg Västtyskland plattat till Argentina, Jo, jag sov middag också. Varmt och kvalmigt.