Kallman
En gubbes sköna dagar
söndag 4 juli 2010
Dagbok
Söndag 5.7
Söndag morgon, jag joggade 5 km. Sedan packade vi och for till Tollie o Ola. Vi gick till lekparken och jag tog
några bilder.
Nu ska vi gå och ta ett kvällsdopp.
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida