tisdag 6 juli 2010

Dagbok

Tisdag 6.7
Ola o Tollie gick till sina jobb och vi tog över barnpassningen. Det blev några timmar på ett par lekplatser.Liam fick ett litet, litet sår på den ena tummen. Och jag hittade inte något plåster. Minikris!
Jag skulle öppna dörrarna för en liten kille som skulle gå hem. Men han hittade inte till rätt dörr. De andra barnen hjälpte honom senare.
När jag skulle betala en ny parkeringsavgift upptäckte jag att det var punka på höger bakdäck. Jag for till macken och konstaterade att trycket var 0,5. Jag fyllde på till 2,3. Nu ska vi kolla utvecklingen.
I kväll blir det fotboll på TV´n, Holland vinner.