Måndag 5.7
Vi vaknade hos Tollie o Ola, vi skulle passa barnen, eftersom dagis var stängt. Vi byggde lego, tittade på TV. Därefter gick vi till bryggan vid stranden, där fikade vi.
Under kvällen sprang Ola o jag till Grundsjön. Leon cyklade dit och övriga i familjen tog bilen till denna underbart vackra badsjö.