Jag köpte en DN i Fisksätra centrum och satt på en parksoffa en timma och läste den. Senare gick vi ut med Liam o Linn en vända. Under eftermiddagen lyssnade jag på radion och slappade på balkongen. Nu ser vi fram mot kvällens fotboll Spanien mot Tyskland. Tyskland vinner.