torsdag 8 juli 2010

Dagbok

Torsdag 8.7
Vi tog tåget till Saltsjöbadet. Liam somnade strax efter framkomsten. Linn ville inte sova på länge. Leon försvann till Herrsidan och hopptornet. Han strömhoppade från 8 meter. Det var så roligt att han inte ville gå hem. Varmt och svettigt att hålla reda på barnen, men ett par sköna bad blev det också. Ett gammalt anrikt bad, en par jättestora träbyggnader.
Jag vågade inte ta med kameran till badet, jag var allt för ofta tvungen att lämna packningen och passa barn. Men några bilder från gårdagskvällen. Kull och lek utanför Mörtgatan 8.