Tisdag 13.7
Jag vattnade och ägnade mig, i mitt anletes svett, åt kolonilotten. Sedan vattnade Vår Herre och det med mängder av regn till blixtar och dunder. Luften känns underbar att andas igen och bären i skogen behövde varenda droppe.
Vid lunch kom Erik o Linda. De träffades på jobbet i Fiskeboda. Linda studerar på Högskolan i Örebro och hon var en underbart trevlig bekantskap.
Om det slutar att regna skall jag gå till gym.