Kallman
En gubbes sköna dagar
måndag 12 juli 2010
Dagbok
Måndag 12.7
Jag trampade iväg till kolonilotten. Där plockade jag sallad, och för första gången potatis. Vi åt lunch med Rydéns och vandrade sedan till Solhagas pool. Ännu en sjusärdeles varm dag.
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida