måndag 12 juli 2010

Dagbok

Måndag 12.7
Jag trampade iväg till kolonilotten. Där plockade jag sallad, och för första gången potatis. Vi åt lunch med Rydéns och vandrade sedan till Solhagas pool. Ännu en sjusärdeles varm dag.