torsdag 15 juli 2010

Dagbok

Torsdag 15.7
Jag invide den nya löparskorna med 10 km. Det kändes utmärkt, lufte angenäm mellan kl 8-9.
Efter lunch for vi till Lanna. Vide for till frissan i Lanna och klippte sig. Sedan möttes vi vid badplatsen, ett f.d. kalkbrott. Det var en riktigt fin badpalts. Loa var lite rädd för vattnet i början, men så smångingom blev han modigare. Vide var som fisken i vattnet och han hade väldigt roligt. Här har du badbilder.