lördag 17 juli 2010

Dagbok

Fredag/lördag
Vi for till Karlstad, där hämtade vi upp Margareta och Elisabet. Sen for vi vidare, åt lunch på golfrestaurangen i Sunne, och bokade in på Frykenstrands hotell. Klockan fyra var det time för Shakespeare och En midsommarnattsdröm med Västanå Teater i Teaterladan. En underbar teaterföreställning, följd av middagsbuffé på Frykenstrand.
Lördag startade vi med frukost med utsikt över Fryken och senare for vi till Munkfors. Där betraktade vi Lars Lervins fantastiska utställning. Hemresa och förberedelse inför resan till Kicki o Sören i Östansjö.