tisdag 20 juli 2010

Dagbok

Tisdag 20.7
På morgonen joggade jag 10 km. Jag cyklade till Stadium Outlet och poppade upp mig med ett par nya byxor. Därefter slappade jag i fåtöljen och funderade på vad vi ska hitta på. Vi for till Möllers och provkörde en Skoda Fabia. Men Mondeon går än. Det blev bara en bag-in på Sytemet.