måndag 19 juli 2010

Dagbok

Måndag 19.7
Mattorna ut, dammsugaren fram, torkade golv. Duktigt! Sen joggade jag  5 km. Månadspengen har kommit, det firade jag med att gå till frissan. Dår beställde jag fårklippning 12 mm. Anna bjöd på lunch, Christyer hämtade ner Olles tiger från garagetaket, Joel badade i den stora poolen.
Jo jag hämtade sallad på kolonilotten och nu väntar jag på mat.