söndag 24 juni 2012

Dagbok

Söndag 24.6


Vi åt en lång frukost med Ola, Tollie, Liam , Linn, Erik och Lina. Vi tog farväl av Olas familj.

Anna bjöd på lunch. Erik och Evelina hoppade, Olle studerade reklamen. Vi tog farväl av Erik o Lina. Sen for vi ut till Lanna och hämtade en sovsäck och lämnade en fotboll. Vi har haft en mycket trevlig midsommar.

Väl hemma igen började vi packa så smått inför fjällvandringen.