Tisdag 26.6
Nu är vi framme i Abisko. Resan började med taxi till Hallsberg,sedan gick det bra. Tåget från Västerås var kraftigt försenat. Vi har fint vandrarväder. I morgon startar vi vår vandring i nyutslagen björkskog, vi siktar på snöpulsning i Tjäktapasset. Hej då på en vecka!