tisdag 3 juli 2012

Dagbok

Tisdag 3.7 Vi avslutade vår fjällvandring med etappen Keb till Nik. Vi sitter i ett hus vid IceHotellet Jukkasjärvi och äter jordgubbar och grädde. Vandringen var tuff med mycket snö och floder av smältvatten.