Torsdag 5.7
Vi har städat det lilla fina huset på Icehotell.
Vi checkar ut kl 11, äter en god lunch på restaurangen och får en bil till Kiruna.
Sen åker vi nattåg söderut, kl 9.04 ska vi vara i Örebro. I morgon måste jag göra färdigt en fotobok och skicka in beställningen till Icafoto.