fredag 6 juli 2012

Dagbok

Fredag 6.7
Jag var en av de första resenärerna som åkte Bottnia-banan i natt. Jag vaknade i den första långa tunneln före Örnsköldsvik, jag såg en mycket vacker station med utsikt över Bottenviken, sedan följde ännu en lång tunnel.
Oerhört kostsamt, naturligtvis.
Vi kom hem till bostaden redan halv tio på förmiddagen.
Jag hade en kredit på Icafoto som gick ut 7.7. Alltså har jag jobbat med en fotobok på 100 sidor och den har jag gjort en beställning på i kväll.
Jag har också lagt upp bilderna från fjällvandringen och besöket i Jukkasjärvi i vårt webalbum.
Ikväll har vi Joel, Olle och så småningom Erik som nattgäster.