lördag 7 juli 2012

Dagbok

Lördag 7.7
Klockan åtta drog jag iväg till kolonilotten. Gräset var en dryg decimeter högt, jag kämpade ner gräset med min handgräsklippare. Uj, uj vad det har vuxit i rabatterna. Marianne kom och hämtade mig till lunch, den intog vi hos Rydéns. Erik kom också med oss en stund. Marianne var "barnvakt" hela dagen, Anna o Christer var i Stockholm.
Jag for tillbaka till kolonilotten och där fotograferade jag rosor mm.
Vad tycks?