Dagbok
Lördag 7.7
Klockan åtta drog jag iväg till kolonilotten. Gräset var en dryg decimeter högt, jag kämpade ner gräset med min handgräsklippare. Uj, uj vad det har vuxit i rabatterna. Marianne kom och hämtade mig till lunch, den intog vi hos Rydéns. Erik kom också med oss en stund. Marianne var "barnvakt" hela dagen, Anna o Christer var i Stockholm.
Jag for tillbaka till kolonilotten och där fotograferade jag rosor mm.
Vad tycks?