torsdag 12 juli 2012

Dagbok

Torsdag 12.7
Under morgontimmarna tvättade jag fönster, nu ser vi klart ut, men det regnar inte mindre för det.
Marianne har en ny telefon, Nokia Asha 300 Touch and Types. Ujuj,va knappar! Vi for till 3 Marieberg, och Christer tryckte och visade. Marianne kommer igen i morgon, sa jag.
Sen handlade jag kogödsel på Krauta. Och så tittade vi på IKEA efter ett nytt balkongbord och stolar.
Dötrött for jag hem och vilade mig på balkongen. Och när jag skulle ut i motionsspåret kom en åskskur, men nu ska jag ut.