Söndag 15.7 Innan regnet började ösa ner cyklade jag till kolonilotten och plockade ett par buketter. Under några timmars regn jobbade jag med hemsidan, den är nu uppdaterad. Kl 15 hade det regnat klart. Vi for med buss till Svenska kyrkans kursgård Solliden. Där var vi med om en mycket fin gudstjänst, den leddes av Hans Eklind och Moni Höglund. Efteråt åt vi tomatsoppa och drack kaffe. Vi hade mycket trevligt sällskap.